Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 22.08.2019, 19:01

Мелітопольська ЗОШ №14

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПАМ'ЯТКА

 

Шановний друже!

    Ти є учнем школи , яка багата традиціями й великими здобутками.

 Сподіваємось, що ти будеш гідним продовжувачем цих традицій і з гордістю пронесеш звання учня  першої школи.

           Памятай і виконуй правила для учнів!

ПАМЯТКА

ПОВЕДІНКА УЧНЯ В ШКОЛІ ТА

НАСЛІДКИ ЇХ ПОРУШЕННЯ

Правило №1

        Учень повинен суворо дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час перебування в приміщенні та на території школи:

  • не бігати;
  • не штовхатися;
  • не кричати;
  • не влаштовувати рухливі ігри – це може привести до падіння, травмування не тільки себе, але й інших дітей та дорослих.

Правило №2

         Учням категорично заборонено провокувати словами та рухами агресивну поведінку, яка може призвести до бійки, травмування та правопорушень.

        Необхідно бути ввічливим зі своїми однолітками та педагогами. За умови виникнення конфліктної ситуації слід звертатися за допомогою до  учителів. Неприпустимі правопорушення з боку учнів школи (крадіжка, псування чужих речей,  шкільного майна тощо)

Правило №3

        Учні не повинні одягати на навчання ніяких прикрас, щоб запобігти ушкодженням, а також утратам цінних речей. Якщо дитина прийшла з мобільним телефоном, великою сумою грошей, прикрасами тощо, то вона повинна тримати їх постійно при собі, нікому не передавати.

        За втрату цінних речей навчальний заклад відповідальність не несе.

Правило №4

        Користуватися мобільним телефоном учні можуть тільки на перервах.

Правило №5

        Учні не повинні приносити на заняття речі, які заважають здобуванню знань (плеєр, мобільний телефон із навушниками, гральні карти тощо).

Правило №6

         З метою запобігання травмування й попередження пожежонебезпечних ситуацій учням категорично  заборонено приносити  вибухонебезпечні предмети: петарди, запальнички, сірники тощо.

Правило №7

         Учням категорично заборонено тютюнопаління, уживання алкоголю (зокрема слабоалкогольних «енергетичних» напоїв), наркотичних речовин тощо.

Правило №8

         Категорично заборонено вживання учнями жувальних гумок, насіння з метою попередження ушкодження шкільного майна, особистих речей учнів.

          Школа – наш дім, а ми – господарі в нім! Ми не залишаємо після себе сміття на підвіконні, підлозі, сходинках, у квітах тощо. Вихована дитина кидає сміття в урну, не псує шкільне майно, а зберігає його для нащадків, можливо, своїх дітей.   

Правило №9

     Перед прийомом їжі в їдальні необхідно поводитися спокійно, не розмовляти голосно за столом.

     Необхідно уважно та спокійно користуватися виделками, скляним посудом та іншими приборами в їдальні. Використовувати їх тільки за призначенням. Після їжі потрібно прибирати за собою брудний посуд. Прийом їжі здійснювати тільки в їдальні, їсти в коридорах, вестибюлі, кабінетах неприпустимо.

Правило №10

«Точність – увічливість королів!» Справжній учень не запізнюється, а приходить за 10 хвилин до початку занять, щоб приготуватися до уроків. Пропуски занять без поважних причин не допускаються.

Правило №11

                 Хлопці – майбутні джентльмени, тому вони повинні дотримуватися вимог етикету: пропускати дівчат першими, притримуючи двері, і допомагати їм знімати й одягати верхній одяг; підносити портфель, сумку тощо.

Правило №12

Під час навчальних занять учень повинен уважно слухати вчителя – варто  піднести руку й говорити після дозволу. Кричати, розмовляти, ходити по кабінету – не можна.

Правило №13

            Під час проведення масового заходу в актовому залі  потрібно поводити себе пристойно:  уважно слухати, тих, хто виступає; не розмовляти, не виходити під час виступу із залу.

Наслідки порушення правил поведінки учня

  1. Кожен випадок розглядається окремо.
  2. Систематичні порушення учнем правил поведінки розглядаються на засіданні педради або ради профілактики правопорушень в присутності батьків.
  3. Випадки, пов’язані із завданням шкоди життю та здоров’ю учня розглядаються на педагогічній раді або раді школи в присутності батьків .
  4.  За порушення правил поведінки учню може бути винесена догана із занесенням в особову  справу за підсумками наказу директора. У старших класах, випускних класах наслідки    систематичних порушень поведінки можуть бути описані в характеристиці випускника.

 

 

Шановний друже!

Памятай і виконуй правила для учнів!

  

памятка

Шановні учні!

Увечері, по можливості, не ходіть поодинці. Коли все-таки треба пізно повертатися, зателефонуйте рідним чи знайомим, щоб вони зустріли Вас у під'їзді, поблизу будинку чи на зупинці. Уникайте безлюдних місць, неосвітлених місць.

Коли на Вас напали, голосно кличте на допомогу. Сідаючи в таксі чи випадковий автомобіль, зверніть увагу на його номерний знак. Не показуйте водію, що у Вас у гаманці значна сума грошей. Не давайте хуліганам спровокувати себе. Уникайте зневажливих висловлювань на їх адресу.  Залишайтеся спокійним, об'єктивним та виваженим.

Шановні батьки! НАВЧІТЬ ДІТЕЙ БЕЗПЕКИ

Не забувайте, відправляючи дітей на вулицю чи залишаючи їх самих удома, нагадати їм про елементарні заходи безпеки, щоб уберегтися від злочину і самим не чинити чогось протиправного. Не давайте дітям великі суми грошей, золоті речі.

Завжди цікавтеся, з ким дружить Ваша дитина, де прово­дить вільний час, особливо вечорами. Дітям слід:

· завжди говорити, куди вони йдуть;

· вчасно приходити додому (у визначений батьками час) і ніколи не затримуватися на вулиці самим;

· уміти за зовнішністю відрізняти тих людей, у яких можуть бути злі наміри, нікуди не йти з незнайомцями без дозволу батьків;

· не слід сідати в чужу машину, навіть для того, щоб указати дорогу;

· не приймати дарунків без дозволу батьків;

· голосно кричати і, якщо є можливість, утікати, коли хтось має намір застосувати силу;

·   розповідати батькам навіть про те, у чому соромно зізнатися.

ПАМЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ УЧНІВ 5 КЛАСУ

Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. 
• Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтесь і обговоріть це з класним керівником, шкільним психологом. 
Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей. 
• Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів. 
• Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси. 
• Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння. 
• Обов’язково дотримуйтесь режиму дня. Потрібно пристосувати режим дня так, щоб він позитивно впливав і на режим харчування, сон, прогулянки, і на виконання домашніх завдань, тощо. 
• Головне новоутворення підліткового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності. 
• У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям. Пам’ятайте, що дитині потрібна не стільки самостійність, скільки право на неї. 
• Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду, а також ослабляти контроль за навчальною діяльністю зразу. Підліток дуже вразливий і легко піддається як позитивному впливу, так і негативному. 
• Заохочуйте допитливість дитини. Якщо ви спробуєте позбутись її, коли вона ставить відверті запитання, дитина шукатиме відповіді на стороні. 
• У цьому віці розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети. 
• Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо. 
• У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів. 
ЯКЩО: 
• Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти; 
• Дитину висміюють, вона стає замкнутою; 
• Дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною; 
• Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини; 
• Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших; 
• Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою; 
• Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей; 
• Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною. 
ЯКЩО ДИТИНУ ПІДТРИМУВАТИ,

ВОНА ВЧИТЬСЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ

Пам'ятка пішохода

 

             Бути пішоходом - це дуже відповідально. Дорожній рух - складний процес, але його безпека залежить від вчинків кожної людини, а значить, і від тебе. Ти повинен суворо дотримуватися правил дорожнього руху. Особливо важливо вміти поводитися на вулиці, переходити дорогу і знати правила для пішоходів.

 

Правила безпечної поведінки на дорозі:

 

1. Ходити слід тільки по тротуару, пішохідної або велосипедній доріжці, а якщо ні - по узбіччю (по краю проїзної частини) обов'язково НАЗУСТРІЧ руху транспортних засобів.

2. Там, де є світлофор дорогу треба переходити тільки на зелений сигнал світлофора.

3. У місцях, де немає світлофорів, дорогу безпечно переходити по підземному або надземних пішохідних переходах, а за їх відсутності по пішохідному ("зебра").

4. Якщо немає пішохідного переходу, необхідно йти до найближчого перехрестя. Якщо по близькості немає ні пішохідного переходу, ні перехрестя, дорогу переходь по найкоротшому шляху. І тільки там, де дорога без огороджень і добре видна в обидві сторони, подивившись уважно наліво і направо.

5. Починай переходити дорогу, тільки після того, як переконаєшся, що всі машини зупинилися і пропускають тебе.

6. Не переставай стежити за обстановкою на дорозі під час переходу.

7. Не можна перелазити через огородження.

8. Якщо дорога широка, і ти не встиг перейти, перечекати можна на "острівці безпеки".

9. Грати в ігри на дорозі і на тротуарі небезпечно. Суворо заборонено вибігати на проїжджу частину з-за дерев, автомобілів та інших об'єктів, які заважають водієві побачити вас вчасно.

10. При русі по краю проїжджої частини дороги в темний час доби познач себе світлоповертальні елементи (елементами).

11. Не затримуйся і не зупиняйся на проїжджій частині дороги, в тому числі на лінії горизонтальної дорожньої розмітки, що розділяє зустрічні і попутні потоки транспортних засобів, за винятком зупинки на острівцях безпеки.

12. При наближенні транспортного засобу з включеними маячками синього або синього і червоного кольорів пішоходу забороняється переходити проїжджу частину дороги, а пішохід, що знаходиться на проїжджій частині дороги, повинен покинути її, дотримуючись заходів безпеки.

13. Якщо ти щойно вийшов з автобуса і тобі необхідно перейти на інший бік, то найкращий варіант - це дочекатися, коли транспорт від'їде від зупинки. Інший варіант - пройти до встановленого місця переходу - пішохідному переходу, позначеного дорожнім знаком чи розміткою, або пройти до місця установки світлофора і лише тут безпечно перейти дорогу.

14. Навіть на дорогах, де рідко проїжджає транспорт, у дворах будинків, потрібно бути завжди уважним і не забувати про свою безпеку. Не переходити дорогу не подивившись навколо, адже автомобілі несподівано можуть виїхати з провулка.

15. При очікуванні транспорту стій тільки на посадкових майданчиках, на тротуарі або узбіччі.

Пішохід, пам'ятай!

Від твоєї дисципліни на дорозі залежить твоя безпека і безпека оточуючих тебе людей. Бажаємо тобі щасливої ​​дороги!

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2019